Festa de graduació de 2n de Batxillerat

El passat divendres, 31 de maig, els alumnes de 2n de batxillerat van celebrar la seva festa de graduació. Acompanyats de les seves famílies i d’una important representació del professorat, els alumnes de la promoció 2017-2019 van poder gaudir d’una vetllada plena d’emocions intenses i inoblidables.

Després dels discursos de la Direcció i els tutors, representants els alumnes van dedicar unes paraules als assistents. Tres d’ells -Laura Martín, Júlia León i Pau Vallespí- van ser guardonats amb un premi, ja que havien obtingut matrícula d’honor.

La nit va acabar amb un sopar ofert per l’AMPA i amb la convicció que finalitzava una etapa, però que en començava una altra encara més emocionant, ja que manquen pocs dies per haver de superar les proves de Selectivitat.

Molta sort a tots en el vostre camí!