Sortida a l’escola del Mar de Sitges a 1r ESO

Durant les darreres setmanes del mes d’abril, els grups de 1r d’ESO vam fer una sortida de Ciències Naturals. L’excursió va ser a la Escola del Mar de Sitges. La veritat és que tots pensem que va ser molt entretinguda i divertida.

Vam anar a la platja i vam recollir molts animals, tots el que trobàvem. Alguns estaven vius i altres estaven morts.
Després al laboratori de la Escola vam veure tot el que havíem recollit i també ous de sípia, un peix verinós, els cogombres de mars, eriçons de mar, celenterats i els aquaris.

Després vam veure un vídeo que era una recreació d’un submarí, que ens ensenyava que era la Posidònia i la importància tan gran que té perquè protegeix les nostres platges i permet néixer i créixer als alevins dels peixos.

Al final vam anar a jugar a la platja i ens ho vam passar molt bé.

Paula Carmona, Valeria Hilazo, Mireia Cañete i Ona Subirats (1r ESO A)