DIETÈTICA: INSTRUCCIONS DE MATRICULACIÓ

EL DIA DE LA MATRICULA PORTEU LA DOCUMENTACIÓ DE LA PREINSCRIPCIÓ EN FORMAT PAPER.

1. Recollir els impresos de matrícula disponibles a la consergeria del centre el 31 de juliol  o descarregar-los en el següent enllaç:

Full matrícula alumnes nous Dietètica LOGSE 2020-2021

2. Si li es aplicable algun dels supòsits de bonificació o d’exempció preparar els documents justificatius. No es poden acumular dues bonificacions.

3. Abonar l’import per ingressar al compte corrent indicat pel centre tant de la taxa com del material especificat al full de matriculació ( mitjançant codi de barres, indicant : Nom, Cognoms, Curs i import a abonar).

Descarregar el codi de barres al següent enllaç:

CFGS DIETETICA MATERIAL

Taxes cicles formatius

4. En cas de ser major de 28 anys, o complir-los a partir del 1 de setembre del 2021, abonar l’import de l’assegurança escolar ( mitjançant codi de barres, indicant : Nom, Cognoms, Curs i import a abonar: 12€).

Descarregar el codi de barres al següent enllaç:

ASSEGURANÇA ESCOLAR

5. Cal presentar a la secretaria del centre:

• Sol·licitud de matrícula.
  • Els comprovants d’haver abonat  els imports de la matrícula, del material  i de l’assegurança escolar.
  • Els justificants de la bonificació o l’exempció practicada, si escau.

BONIFICACIONS I EXEMPCIONS

Els supòsits següents tenen una bonificació del 50%:

1. Persones membres de famílies nombroses i famílies monoparentals. S’ha d’acreditar amb el títol de família nombrosa o monoparental
  2. Persones que en el curs acadèmic immediatament anterior han obtingut una beca o ajut a l’estudi del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport. S’ha d’acreditar amb la resolució individual d’atorgament de la beca o resguard de l’ingrés de la beca.
  3. Persones que en el mateix curs acadèmic en què es matriculin tinguin concedida una beca o ajut a l’estudi del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport . S’ha d’acreditar amb la resolució individual d’atorgament de la beca o resguard de l’ingrés de la beca.

Queden exemptes de pagar el preu públic per matriculació:

1. Persones membres de famílies nombroses classificades en la categoria especial. S’ha d’acreditar amb el títol de família nombrosa.
  2. Persones que posseeixin la declaració legal de discapacitat en un grau igual o superior al 33%. S’ha d’acreditar amb el certificat de discapacitat .
  3. Persones subjectes a mesures privatives de llibertat. S’ha d’acreditar amb un certificat de l’administració corresponent.
  4. Víctimes d’actes terroristes. S’ha d’acreditar amb certificat de l’administració corresponent.
  5. Persones membres d’unitats familiars que percebin la renda mínima d’inserció o la renda activa d’inserció o la renda garantida de ciutadania. S’ha d’acreditar amb un certificat de l’administració corresponent.
  6. Persones víctimes de violència de gènere. S’ha d’acreditar.
  7. Persones que en el curs acadèmic immediatament anterior han obtingut matrícula d’honor al batxillerat o el premi extraordinari de batxillerat.
  8. Alumnes guanyadors del premis Extraordinaris dels Ensenyaments Artístics Professionals, de formació professional, dels ensenyaments professionals d’arts plàstiques i disseny, o dels ensenyaments professionals de música o professionals de dansa, en els termes establerts per la normativa.
  9. Persones menors tutelades o persones ex tutelades menors de 21 anys. S’ha d’acreditar mitjançant un certificat emès per la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència o l’òrgan equivalent d’altres comunitats autònomes.

Si esteu interessats en fer-vos socis de l’AMPA  descarregueu la carta de benvinguda i seguiu les instruccions:

AMPA carta de benvinguda a les famílies 2020