FARMÀCIA I PARAFARMÀCIA: INSTRUCCIONS DE MATRICULACIÓ

1. Recollir els impresos de matrícula disponibles a la consergeria del centre el dia 31 de juliol  o descarregar-los en el següent enllaç:

Full matrícula alumnes nous Farmàcia i parafarmàcia 2020-2021

1. Abonar l’import per ingressar al compte corrent indicat pel centre del material ( mitjançant codi de barres, indicant : Nom, Cognoms, Curs i import a abonar).

Descarregar el codi de barres al següent enllaç:

CFGM FAR

1. En cas de ser major de 28 anys, o complir-los a partir del 1 de setembre del 2021, abonar l’import de l’assegurança escolar ( mitjançant codi de barres, indicant : Nom, Cognoms, Curs i import a abonar: 12€).

Descarregar el codi de barres al següent enllaç:

ASSEGURANÇA ESCOLAR

4. Cal presentar a la secretaria del centre:

• Sol·licitud de matrícula.
  • Els comprovants d’haver abonat  l’import del material i assegurança escolar.

Si esteu interessats en fer-vos socis de l’AMPA  descarregueu la carta de benvinguda i seguiu les instruccions:

AMPA carta de benvinguda a les famílies 2020