EXCURSIÓ A SANT MIQUEL: DIFERENT PERÒ AMB LA MATEIXA ESSÈNCIA

L’alumnat de 1r d’ESO ha pogut gaudir, com cada any, de la sortida que s’organitza des de tutoria el primer trimestre de curs, aquest any però, amb modificacions degut a les mesures Covid. L’adaptació més rellevant és que cada grup classe ha fet la sortida de manera independent a diferència d’altres anys que pujaven tots els grups el mateix dia. Un dels objectius d’aquesta sortida és promoure la coneixença entre els alumnes que vénen de diferents centres escolars en un ambient natural i en un format més lliure. La sortida té com a fita arribar a Sant Miquel tot fent un recorregut per les Gavarres. Al arribar a dalt la Torre s’identifiquen diferents punts d’interès del nostre entorn: el Massís de Les Gavarres, el coll del Pertús, la plana de l’Empordà, Roses i el cap de Creus, el Montgrí i les Illes Medes, Girona, Banyoles… i les nostres viles de la llera del Ter!

A dalt, a banda de temps lliure, s’ha dut a terme el mític concurs de “Construcció d’una cabana que aculli a tot el grup classe” i diferents dinàmiques de grup. El temps ens ha acompanyat a totes les sortides. La tardor ens ha regalat colors, olors i….. força cireres d’arboç. Agraïm l’entorn que tenim!

Podeu veure una selecció d’imatges de la sortida aquí.