CELEBREM ELS ERASMUSDAYS

Els ErasmusDays son tres dies de celebració (aquest any, del 15 fins al 17 d’octubre) programats per la Comissió Europea destinats a promocionar el programa i els projectes Erasmus en aquells centres que en són receptors i beneficiaris, per exemple l’Institut de Celrà.

El dijous 15 d’octubre es compartiran els ErasmusDays amb els alumnes d’ESO. Al pati hi haurà un codi QR que s’haurà d’escanejar i es descarregarà un joc que s’haurà de resoldre. S’hi podrà participar en un grup petit de 2 a 4 persones d’un mateix grup estable o individualment. Hi haurà dos premis per 1r i 2n d’ESO i uns altres dos per 3r i 4t d’ESO.

El divendres 16 d’octubre a l’institut, vindrà un expert de Europe Direct Girona, el centre d’informació de la Universitat de Girona (UdG) sobre la Unió Europea a fer xerrades interactives sobre les oportunitats que la Unió Europea ofereix als joves. Les xerrades tindran lloc a les aules de Batxillerat i a l’aula de 3r d’ESO A coincidint amb l’assignatura optativa de Projectes Europeus.

Durant els ErasmusDays, al hall de l’institut hi haurà una exposició sobre les activitats d’aquests dies i difusió dels projectes Erasmus+ de l’institut.

Afortunadament, l’Institut de Celrà, compta amb 2 Erasmus+ diferents:

• Un Erasmus+ KA229: ESSE (Evaluating School Social Engagement) sobre com potenciar i avaluar el servei comunitari i el voluntariat a l’institut
    • Un Erasmus+ KA1: European STEM STEP per introduir la pràctica de les STEM a l’institut.

Cèlia Peris i Ariadna Lara 3rA