Visita a Ràdio Pineda i recomanació de llibres

20150409_100850

Aquesta setmana, aprofitant que es dedica la setmana a la Ràdio, els alumnes de 1r d’ESO estan visitant les instal.lacions de Ràdio Pineda. Amb molta amabilitat, la Maria Josep de Ràdio Pineda ens ha ensenyat on es grava en directe i també on es fan gravacions que després s’emetran en diferit. Avui els alumnes també han pogut escoltar el noticiari de les 10 del matí i la gravació d’un gag humorístic. Després ens han explicat com es fa la tria de la música i hem pogut escoltar exemples de publicitat radiofònica.

20150409_105903

Seguint el Pla Lector de Pineda, un total de 7 alumnes de 1r d’ESO gravaran recomanacions de llibres que han triat ells mateixos. Alguns d’aquests alumnes són l’Esmeralda Díaz, recomanant Tom Sawyer, de Mark Twain; l’Alba Molina, que ha recomanat Laura i els Àngels, de Lluís Hernández, professor del nostre institut; en Marc Boadas, recomanant un llibre en anglès de Geronimo Stilton, etc. Aquestes gravacions s’escoltaran com a talls publicitaris en horari de 8:00 a 10:00 la Setmana de Sant Jordi per Ràdio Pineda.

20150409_11055920150409_11105820150409_110948 20150409_111539

Moltes gràcies a tot l’equip de Ràdio Pineda per la seva amabilitat i predisposició!

1. langen i florin

ayir vam veure ràdio pineda amb els meus amics i els meus professors. A mi m’ha agradat molt ràdio pineda. Dins de la ràdio és molt silenciós. Vaig veure moltes coses de la ràdio. Dins de la ràdio hi ha dues plantes. nosaltres només vam veure una planta de la ràdio. hi ha tres habitacions per a traball.totes les habitacions hi ha finestres per veura com traballen. dins de la ràdio hi ha moltes màquines per treballar. I en la ràdio tens que estan en silenci. A mi m’agrada molt ràdio pineda, I els meus amics i professors també els ha agrada molt.

2. Mary Chris

La visita a la ràdio m’ ha agradat, perquè ens van ensenyar com funciona tot a la ràdio.
    En primer lloc ens van ensenyar com funcionen els ordinadors: tenen dos, un per música i un altre per les notícies. Hi ha dues persones que treballen al mateix temps,una grava i l’altra diu la notícia.
    És una experiència molt bonica perquè no sempre pots anar a la ràdio, només molt poques vegades i aquesta oportunitat has d’aprofitar-la per saber com funciona la ràdio, perquè la ràdio és un dels mitjans de comunicació més interessants.
    Gràcies a tota la gent de la ràdio.