Visita a la Biblioteca de Pineda

20150407_130112

Els alumnes de 1r de Batxillerat han visitat la Biblioteca  Serra i Moret de Pineda de Mar. L’objectiu d’aquesta visita era que els alumnes adquirissin més coneixements en l’ús dels cercadors d’Internet per al Treball de Recerca. Després d’un breu recorregut per la Biblioteca, la Maribel ens ha ensenyat un power point sobre els cercadors de documents impresos o electrònics i també ens ha comentat la manera de citar correctament la bibliografia. Des del centre agraïm la seva dedicació i interès.20150409_130424 20150407_130012 Dins del Pla Lector de Pineda es potencien les visites a les biblioteques municipals. La Directora de la Biblioteca de Pineda, Joana de Haro, ha fet un préstec enguany d’una maleta viatgera de llibres per vestir la nostra biblioteca i està ajudant en la seva posada en marxa, així que li estem molt agraïts.