TIS fa cinema amb Càmera i Acció

Divendres 2 de març, els alumnes de CFGS 1r Tis van participar en el que, per la majoria, va ser la seva primera experiència en el món del cinema com a guionistes, tècnics, actors i actrius. De la mà dels professionals de Càmera i Acció i després d’aprofundir en el tema de la violència de gènere, els alumnes van crear el seu propi curtmetratge on denuncien els micro masclismes que sovint es donen dins l’àmbit escolar. Aquesta activitat forma part de les que es treballaran amb relació de la celebració del dia de la Dona i que a més de debatre sobre les volències en diferents contextos, va fomentar el treball cooperatiu i els coneixements de tècniques audiovisuals.
Tothom va gaudir molt i es va fer curta!