Sant Jordi 2022

Avui vigília de Sant Jordi hem clausurat una setmana plena d’activitats commemoratives d’aquesta diada tan celebrada. Des d’una fira d’intercanvi de llibres, elaboració de punts de llibres matemàtics, roses de feltre, fins a una xerrada d’antigues alumnes per a explicar-nos la seva experiència a la facultat de Filologia Hispànica i Traducció i Interpretació.

A la jornada d’avui s’han entregat els premis de: «Versionem Pineda», «L’Univers en un tuit», «Lectures de poemes en francès i en anglès», «Reading is sexy», «Pensar en imatges», «Odes llatines», «Captura la Natura», i «Microrelats amb el número Pi».

L’alumnat de Batxillerat que ha presentat la vetllada ha llegit diferents textos per a homenatjar a: “Quan mor una llengua” de Miguel León-Portilla, fragment del pròleg de ”Las edades de Lulú”, d’Almudena Grandes, “La vida perdurable” d’en Gabriel Ferrater i “Tristes Guerras” d’en Miguel Hernández. Entre mig de l’entrega de premis ens hem regalat l’oïda amb la “Quarta cançó francesa” de P.I. Txaikovsky interpretada per la Sofia de 4t de l’ESO i la Saray i en Nacho de 2n de Batxillerat han interpretat: ‘Under the bridge’ de Red Hot Chilli Peppers i “Wonderwall” d’Oasis.

Gràcies a tothom per aquesta vetllada tan especial!

🌹Podeu veure més fotos a l’album📕