L’Institut Joan Coromines es vesteix de Ciència

Avui, 15 de novembre, en motiu de la celebració de la Setmana de la Ciència 2022, hem omplert el matí d’activitats relacionades amb la ciència a tot l’alumnat de l’ESO de 8.00 a 14.30.

Escape Room, jocs de ciència, experiments al laboratori, en busca de microplàstics a la sorra de les platges, personatges científics, gimcana matemàtica i d’educació física, xerrada amb el coordinador de trasplantaments d’òrgans de la Vall d’Hebron, taller de tecnologia, photocall, entrega de premis Captura la Natura i il·lustracions científiques, taller d’hàbits saludables i repartiment de fruita a càrrec de l’Ajuntament de Pineda i visualització i debat de la pel·lícula “Gravity”.

L’objectiu de la jornada ha estat despertar l’alegria pel treball i coneixement científic i apropar la ciència a l’alumnat en un ambient festiu.

Ho hem gaudit molt.

Visca la ciència!

Si voleu veure més imatges d’aquesta setmana de la ciència 👈 cliqueu-hi