L’Ana Alcolea guanya el Premi de les Lletres Aragoneses 2019

L’escriptora i professora Ana Alcolea ha estat guanyadora del Premi de les Lletres Aragoneses 2019. Aquest premi té com a objectiu reconèixer la tasca continuada o d’especial rellevància de persones i institucions aragoneses, en els àmbits de la creació i investigació literàries. La prolífica escriptora ha publicat 23 novel·les des de 2001 i 11 contes,  i d’altres treballs d’edicions teatrals, investigació literària o articles periodístics.

En l’actualitat es dedica a escriure i a donar xerrades en escoles i instituts de tot el món: des d’Espanya al Marroc, Itàlia, França, EE.UU. o Colòmbia.

El passat mes de març l’escriptora ens va tornar a visitar a l’institut i va fer una interessantíssima xerrada adreçada al grup de 4t d’ESO sobre el seu llibre Donde aprenden a volar las gaviotas, llibre d’iniciació al món adult i que tracta també el tema de la II Guerra Mundial. A la biblioteca de l’institut tenim nombrosos exemplars de l’autora a disposició de l’alumnat.

Felicitats a l’escriptora, que acumula ja diferents premis, i esperem que ens continuï visitant els propers cursos.