IX CONCURS FOTOGRÀFIC 2023 READING IS SEXY

Nou certamen “Reading is sexy” 2023

El present concurs està adreçat a tota la comunitat educativa de l’institut amb un lema conegut en el món dels actors, models, cantants, etc. i que pretén associar una conducta interessant i atractiva amb el fet de llegir. S’escollirà la fotografia més original i/o divertida.
Dues tipologies de fotos:
-Booklife: A les fotografies han d’aparèixer els participants llegint en diferents marcs o contextos adequats a la temàtica del llibre i és important que es vegi bé la portada.
-Bookface: “L’art de fondre’s amb la portada del llibre”. Han de continuar la portada del llibre.

Es convoquen dues categories i dos premis:
Categoria A: Alumnat ESO, Bat i CF
Categoria B: Professorat i PAS
Els participants han d’enviar les fotografies al correu de l’institut: media@insjoancoromines.cat
I també, si se’n té d’instagram, a l’instagram de l’institut amb el hashtag: ReadingIsSexy2023@insjoancoromines,
però és obligatori enviar-les per correu.

Es poden demanar els llibres a la nostra biblioteca o demanar ajut a la Biblioteca de Pineda per composar la fotografia. També han d’acompanyar el correu amb una explicació molt breu de “per què llegeixo”. En el correu ha de constar també el nom i el curs de l’alumne/a.
La data límit de lliurament serà el 16 d’abril de 2023 (en cap cas s’acceptarà cap fotografia fora d’aquest termini).
Es farà difusió d’aquestes fotografies a diferents mitjans de l’institut i a través de la Biblioteca de Pineda, ja que és una activitat potenciada també pel Pla Lector de Pineda.
El premi s’anunciarà durant la setmana de Sant Jordi i consistirà en un val per valor de 30€ a la llibreria La Llopa de Calella (C/ Sant Joan, 62). Si hi ha més finalistes, els premis es repartiran.