Ласкаво просимо!

Aula d’Acollida. Welcome
Aquesta primavera amb un gran COR de Coromines hem donat la benvinguda als alumnes ucraïnesos. Són uns nois i noies molts trempats i ens fa molta il·lusió ensenyar-los la nostra llengua. Així, al Coromines troben un lloc ple d’amics i bons companys. Benvingudes i Benvinguts!

Ad’A. Els aliments
Aquesta era la setmana de l’univers i per a nosaltres ara i aquí Pineda de Mar i el seu Institut Joan Coromines són el nostre Univers. Les classes de català a l’aula d’acollida amb els alumnes nouvinguts no són mai avorrides: aquesta vegada, creant la piràmide d’alimentació saludable, hem treballat els noms dels aliments. Hem tingut l’ocasió de conèixer els noms dels aliments en ucraïnès. Una tasca molt profitosa per a tothom.

Ad’A.El mercat
Coneixem els aliments: ja era hora de jugar al mercat! Gràcies al joc simbòlic “El mercat” hem practicat els noms dels aliments i hem après a expressar-nos en aquest context. Hi havia molts productes, una venedora de primera i els diners de joguina. Ho hem passat genial!

Ad’A. El restaurant
A vegades trobem a faltar els nostres amics i les sortides que hem fet junts. Ens ha agradat molt el joc del restaurant. A l’aula d’acollida ens ha tocat demanar el primer i el segon plat i, fins i tot, hem rebut unes petites postres.

Ad’A Exàmens
A l’aula d’acollida també hem fet els nostres primers exàmens de català i ha anat força bé. Alguns dels companys ucraïnesos segueixen estudiant a la seva escola ucraïnesa. Per tant, durant alguns dies han pogut gaudir del exàmens finals a les seves escoles on line.

Ad’A. El cos humà
L’Ivan ens ha servit de model i així hem conegut paraules noves del cos humà. Hem parlat de nosaltres mateixos, tal i com som… alts o baixos? Prims o grossos? I si no ens trobem bé, què farem? Doncs, anirem al metge!

Si voleu veure’n més cliqueu aquí 👉L’Aula d’acollida
I no us perdeu 👇