Racó de recomanacions lectores

Ja fa uns dies que els alumnes de l’optativa de la Biblioteca escolar van crear un espai de recomanacions lectores al costat de la Sala de professors, en un lloc de pas. És un espai a través del qual pot interactuar tota la comunitat educativa, des de l’alumnat de tots els nivells fins al professorat i el personal del PAS i també, més endavant, els pares i familiars de l’alumnat del centre.20151215_094255

A la part inferior del suro veiem els papers que poden utilitzar per fer les recomanacions lectores. Per ara, l’espai està dividit en diferents seccions, cadacuna de les quals té el seu color de paper:

La secció groga: els alumnes fan recomanacions.

La secció blava: els alumnes del Projecte d’Intercanvi fan les seves recomanacions dels llibres que estan llegint dins el Projecte.

La secció taronja: el professorat recomana.

La secció lila: el personal del Pas recomana.

La secció verda: Alguns professors han estat interrogats pels alumnes de l’optativa sobre quin llibre els va marcar durant la seva adolescència.

També les recomanacions que la comunitat educativa vagi fent a través d’aquest blog seran traspassades periòdicament al suro, per anar actualitzant-lo.

Esperem que a través del Blog i d’aquest espai es vagi creant una gran xarxa de cor-lectors!