Nou curs escolar

Benvolgudes famílies d’alumnat d’ESO,
Us donem la benvinguda al nou curs escolar que enguany comença el dimecres 6 de setembre. L’horari d’aquest primer dia serà el mateix que al llarg del curs escolar: de 8.00 h a 14.30 h.
No cal que l’alumnat porti tots els llibres el dia 6, només els farà falta una llibreta per escriure i l’estoig. A partir del dia 7, que ja tindran l’horari de les matèries, sí que han de dur tot el material que correspongui amb el seu horari. L’alumnat rebrà una agenda escolar, que els servirà per anotar deures, exàmens, treballs, notes obtingudes, etc.
Com ja sabeu, a les 11 l’alumnat té mitja hora d’esbarjo, és molt important que portin aigua (procureu evitar begudes ensucrades) i un bon esmorzar, preferiblement un entrepà i/o fruita.