Jornades formatives de Cicles Formatius

El passat Dijous 26 de Març del 2015 es van celebrar les II Jornades formatives de Cicles Formatius amb el títol de: “El món laboral: eines, recursos i experiències”.

L’objectiu d’aquestes és doble; per una banda aprofundir i abastar on no arriba el currículum ordinari en la formació laboral del nostre alumnat adequant-se al moment en què vivim i circumstàncies actuals i per l’altra, crear un espai comú on els diferents alumnes de les diferents famílies professionals es relacionin entre sí més enllà del grup-classe ordinari.

Les jornades van transcórrer amb èxit pel que fa a assistència de l’alumnat i interès de les diferents xerrades-tallers.

A continuació es detalla el quadrant dels diferents tallers:

tallerCF