Fira de microprojectes PFI

El proper 3 de febrer de 2022 els alumnes del PFI -PTT de Pineda de Mar participaran en la Fira de Microprojectes PFI.

Aquest esdeveniment té per objectiu compartir i donar a conèixer els projectes que l’alumnat PFI ha treballat durant el primer trimestre.

Els alumnes del perfil de vendes, oficina i atenció al públic explicaran el desenvolupament del projecte d’aparadorisme de Nadal que van realitzar en col·laboració amb l’Associació de comerciants i empresaris «Gent de Pineda» i amb la Biblioteca Serra i Moret.

L’alumnat del curs de muntatges i instal·lacions compartirà amb la resta de participants de la Fira el seu projecte de preparació de tutorials en prevenció riscos laborals.

Aquesta és una jornada significativa en els programes PFI ja que es un moment per compartir experiències amb d’altres centres d’arreu de Catalunya.