Els optimistes

L’Institut Joan Coromines participarà al programa “Els optimistes” de Catalunya Ràdio durant la setmana del 7 al 10 d’abril.

“Els optimistes” és un concurs on cada setmana professors i alumnes de dos instituts han de respondre a preguntes de cultura general i proves relacionades amb les matèries escolars. El concurs té dues parts molt diferenciades: una que passa al nostre institut (on hi haurà els alumnes concursants) i una altra que passa als estudis de Catalunya Ràdio. Cada dia assistiran, en directe, als estudis estables de Catalunya Ràdio representants de cada institut o escola: alumnes, membres del professorat, membres de la junta directiva o ex alumnes del centre. Al mateix temps, una unitat mòbil es desplaçarà al nostre centre perquè hi participi l’alumnat de 4t d’ESO.

El nostre contrincant serà l’Institut El Turó de Mataró. El guanyador s’endurà un premi de 500€ que destinarem al viatge de fi de curs dels alumnes de 4t d’ESO. També s’entregaran altres premis menors com samarretes del programa, motxilles, rellotges, auriculars, llapis de memòria, bolígrafs i llibretes de Catalunya Ràdio.