El PFI – PTT de vendes de Pineda de Mar crea una cooperativa.

En el marc del projecte integrat, els alumnes del perfil de vendes del PTT de Pineda de Mar han creat una cooperativa que es dedica a la producció i comercialització de làmpades.

Durant l’execució d’aquest projecte els alumnes han assumit el repte de constituir una empresa, dissenyar i produir un producte i finalment realitzar una estratègia de màrqueting i publicitat per a comercialitzar el producte en qüestió.

Els alumnes en assemblea van decidir constituir-se en cooperativa ja que aquesta tipologia d’empresa els permetia prendre decisions de forma col·lectiva.

Després de preparar tota la documentació i gestió administrativa per a fundar la cooperativa, els alumnes van iniciar el procés de disseny i construcció del producte. Seguidament varen crear una pàgina web de l’empresa i finalment van inaugurar la botiga online tot llançant el seu producte en un acte que es va celebrar el passat 15 de juny a la sala de plens de l’Ajuntament de Pineda de Mar.

En la realització d’aquest projecte el grup – classe ha rebut el suport de l’entitat Experimentem amb l’art  a través de les actuacions del Pla educatiu d’entorn de Pineda de Mar. Aquesta col·laboració s’ha materialitzat amb l’acompanyament de dos mediadors culturals que han ajudat als alumnes a reflexionar sobre el valor afegit del producte creat i que els han donat suport artístic en la realització i edició de fotografies i vídeos per a la pàgina web.

dav