Sant Jordi 2024 – Cerimònia

Un curs més la nostra contribució a la lectura i a la diada de Sant Jordi s’ha vist reflectida en poemes, textos i música.

Tot l’alumnat de l’Institut, des de primer de l’ESO fins al Batxillerat, ha participat en la creació literària, de poemes en català i castellà, i anglès i francès, així com de “petits tuits” o microrelats homenatjant a Salvat Papasseit i Gabriel García Márquez.

S’han entregat els premis, amenitzat la sessió amb la presentació de l’alumnat de 3r d’ESO, en Nicolás, la Hidaya, en Douda i la Laila, a més a més hem tingut el plaer de gaudir de les interpretacions musicals de l’Oriol i la Nalúa de 2n d’ESO interpretant amb el piano i el clarinet Autumn leaves, en Gael i la Isabella interpretant Nirvana, l’Arian Jiménez cantant La gata bajo la lluvia i la Melanie Ortiz interpretant al piano Amor sin condición.

Les lectures han estat a càrrec d’en Douda, en Marc, la Marta i la Lluna el poema d’en Salvat-Papasseit “Dona’m la mà”, l’Iván Román de 2n de Batxillerat i l’ Alfonsina Gres de 2n d’ESO han llegit un fragment de “Cien años de soledad” d’en Gabriel García Márquez. La lectura de poemes en anglès han estat a càrrec de la Júlia Fernández i l’Ainhoa Perot de 1r D Fire and Ice de Robert Frost. I la Claudia Caldera i en Joan Isarn de 4t C A dream within a dream d’Edgar Allan Poe. La lectura en francès ha estat a càrrec de l’Emma Reixach i la Nalúa Oliver de 2n C Le Petit Prince, de Saint-Exupéry.

Enhorabona a les persones guanyadores i gràcies a tot l’alumnat per participar en aquesta diada de Sant Jordi tan florida i cultural.

Podeu veure el vídeo de la cerimònia al nostre canal de youtube o bé a l’Instagram o el facebook