Tampere, Finlàndia

El primer destí del nostre projecte “Highway to Europe” va ser a Tampere, ciutat situada al sud-est de Finlàndia (del 28 de novembre 2016 al 3 de desembre 2017)

Els 30 estudiants participants provenen de Tampere (Finlàndia), Wolfsburg (Alemanya), Västeras (Suècia), Haapsalu (Estònia) i del nostre centre.

finlandia_

Per preparar les jornades de treball a Finlàndia, tots els equips de cada país van tenir d’elaborar un vídeo on descrivien la seva ciutat, el seu dia a dia, costums, menjar, horaris, etc.

Durant l’estància a Tampere, els equips mixtes internacionals van treballar  diferents tallers: Com es poden eliminar les barreres per tenir èxit al mercat laboral europeu?.

Els tallers van ser: Debat, Populisme, Teatre, i mercat laboral, on els alumnes van usar diferents mètodes per entendre els problemes que poden sorgir amb les diferents maneres de fer i treballar.

Els resultats d’aquesta primera etapa s’usaran a tots els centres participants i es faran servir com a base de treball per la propera trobada que es durà a terme a Wolfsburg a mitjans de març del 2017 amb el tema: Quines tècniques d’aprenentatge es poden utilitzar per tenir èxit en la consecució dels meus objectius?

L’últim dia d’estada els alumnes van anar a visitar la ciutat de Helsinki.

Una mostra de les activitats desenvolupades es recull a continuació: