Sortida a la Maternitat d’Elna 4t d’ESO

Aquest divendres 4 de febrer l’alumnat de quart ha visitat la Maternitat d’Elna, Cotlliure i la platja d’Argelers.

Visites que han realitzat conjuntament amb l’alumnat de 2n de Batxillerat que ja estava de viatge des del dia anterior.

A la Maternitat d’Elna han pogut escoltar les detallades i curoses explicacions de l’Assumpta Montellà i han fet un exhaustiu recorregut per les instal·lacions.

Des d’allà han anat a dinar a Cotlliure, s’hi ha esbargit pel poble i, finalment han visitat la tomba d’Antonio Machado. L’alumnat havia preparat unes lectures del seus poemes.

Per acabar la sortida han anat a Argelers i han visitat la platja, que des del 39 fins al 41 serví de camp de concentració de milers de persones exiliades i on també hi deixaren la vida. Per acabar han fet un minut de silenci en record a totes aquestes persones.