Sortida 1er d’ESO de Danses Populars

El passat dijous 27 d’Abril l’alumnat de 1er d’ESO van participar a la XX Trobada de danses tradicionals a Sant Vicenç de Montalt amb la música en viu del grup La Viu-Viu. Vam ballar quatre danses que havíem assajat prèviament a classe d’EEFF. Aquestes danses són: El Rogle, l’Aussie Bush, La Xampanya i, finalment, el Cercle Circassià.

També hem pogut conèixer els instruments tradicionals utilitzats per fer les músiques (contrabaix, acordió diatònic, clarinet de pastor o caramella, whistle, flabiol i viola de roda), gràcies a les explicació fetes pels components del grup.

A causa del gran nombre de participants es van fer dos torns, ja que no hi cabíem tots els/les dansaires al recinte. Ha sigut un èxit; nosaltres vam anar al segon torn amb un total de 82 alumnes i 5 professor@s. Vam poder ballar amb l’alumnat d’altres centres com de l’INS Rocagrossa de Lloret de Mar, l’INS Manolo Hugué de Caldes de Montbui, l’INS Sant Pol de Mar, l’INS Tres Turons d‘Arenys de Mar i l’Escola Mª Teresa Liseux de Barcelona.

Si voleu veure l’espectacle cliqueu l’enllaç 👉Trobada de Danses 2023