Certamen de Lectura en Veu Alta 2019

Aquest mes d’abril s’ha celebrat el XV Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta que va tenir lloc a l’Auditori de Malgrat de Mar.

En la categoria de dijous 11 d’abril van fer la lectura col·lectiva els alumnes de l’#insjoancoromines de 3r ESO Domenico Cimino, Izascun Pajares, i Itziar Calatayud. I al dia següent van tenir l’oportunitat de participar els alumnes de 2n ESO  Abel Raig, com a representant, i Joan Pereira, com a suplent de la categoria de Corsaris.

La participació dels representants dels diversos centres de primària i de secundària classificats va demostrar la bona qualitat i el nivell a l’hora de posar en pràctica la lectura en veu alta.

Participants de la categoria de Tropa de Corsaris.

Participants de la categoria de Corsaris.

La nostra Tropa de Corsaris preparats per a la lectura en veu alta.

El nostre Corsari abans de la participació.

Llegint en la categoria de  Tropa de Corsaris: Domenico Cimino, Izascun Pajares, i Itziar Calatayud.

Llegint en la categoria de  Corsaris: Abel Raig.

Podeu veure més fotos a l’àlbum