Suècia – Pineda de mar – Barcelona

L’alumnat de Suècia va arribar dimecres 24 de maig a la tarda i dijous 25 vam anar de visita a Barcelona tot i que el dia no acompanyava gaire.

Primer vam visitar la Sagrada Família, posteriorment, l’ anella olímpica, on des del MNAC van contemplar unes boniques vistes de la ciutat.
Cap a migdia ens vam aturar davant la casa Batlló i allà l’alumnat va disposar d’una estona per veure el centre de la ciutat i dinar.

El punt de trobada va ser la plaça de la Catedral, on conjuntament vam passejar pel Born i finalment dirigir-nos a l’estació de França a agafar el Bus de tornada .

L’endemà l’alumnat va visitar l’Ajuntament de Pineda de Mar, on van visitar el despatx i van conèixer la simbologia del consistori i el funcionament del sistema democràtic del nostre país.