Concurs per escollir el millor Treball de recerca de l’any 2022

El dia 21 de desembre es va celebrar a la sala polivalent del centre, el concurs per a la selecció del millor TdR del l’any 2022.

Els quatre finalistes escollits pel professorat: l’Abril Vallugera (La recerca del tresor, “El secret”), l’Eva Sarrote (Donació i trasplantament d’òrgans i teixits), la Paula del Río (Com afecta la menstruació en l’alt rendiment esportiu) i l’Adrià Garcia (Aerodinàmica dels avions), van presentar els seus treballs a l’alumnat de 1r de batxillerat que feia de jurat.

Totes van saber transmetre els continguts del seu treball i van saber transmetre, sobretot, l’emoció que acompanya l’afany per adquirir coneixement i el rigor amb el qual havien estat treballant.

Finalment, el guanyador del primer premi va ser l’Adrià Garcia amb el seu treball sobre l’Aerodinàmica dels avions.

Moltes felicitats a tots quatre!