El Parlament a les aules

En aquesta legislatura, per tal d’apropar encara més la cambra als estudiants, proposem que siguin els diputats els que portin la institució al territori, mitjançant visites als centres educatius per explicar la seva tasca i respondre les preguntes de l’alumnat  Per això ens dirigim a vosaltres per oferir-vos la possibilitat de participar en el projecte El Parlament a les Aules :camins per la democràcia.

Llegeix més»

Sortida al camí de la Barca

Eren les 8 del matí. Acabàvem d’arribar al institut i es podia sentir un aire de felicitat entre tots els companys. Sortíem ja de l’escola i ens dirigim pel carrer de Prades, on després vam girar pel Tibidabo. Seguidament, vam tombar cap al carrer nº. 9 i després cap al carrer nº. 16. Ens vam endinsar al bosc o camí de terra.

Reportatge Corbera, Sant Ponç, Pont del Lledoner

Tot sortit de l’institut ens vam posar a caminar, al principi anàvem ràpid perquè era baixada però poc a poc es va anar complicant la cosa. Cada cop hi havia més pujades i tot el grup començàvem a anar més lents, sempre hi havia un “grupet” que mantenia el ritme ràpid però la majoria (com nosaltres) vam començar cada cop a anar més lents i més lents.