Llibres i material curs 2023-24 (actualitzat a 6/07/2023)

Aquests són els llistats de llibres i material didàctic pel curs 23-24.

1. Entreu al nivell corresponent que us interessi en aquesta pàgina. Veureu tots els llibres i materials que el vostre fill/a necessitarà. Us interessa només els de les matèries comunes i les optatives que ha triat.
  2. Si voleu fer servir el programa de reutilització o de compra de llibres de l’AMPA heu d’anar a la seva pàgina web.
    • Si el el vostre fill/a fa ESO, entreu a “Llibres i reutilització 2023-2024” i descarregueu el full de venda del nivell corresponent. En el full trobareu el material i el dia per venir-lo a buscar a inicis de setembre.
    • Si el vostre fill/a fa Batxillerat, entreu a “Compra de llibres de Batxillerat. Enllaç a Serviaula” i seguiu les instruccions de l’AMPA, que us ha informat del dia que el podreu venir a buscar a inicis del setembre.

NOTA:

• En el cas de Batxillerat hi ha novetats. Quan el vostre fill/a va venir a fer la tria, va optar per una branca (batxillerat científic, tecnològic, social o humanístic). Cada branca té unes matèries comunes a tots els batxillerats, unes altres de la modalitat triada i, per últim, unes altres d’optatives. Algunes d’aquestes matèries optatives són tan noves que les editorials no han tingut temps material per treure cap llibre de text i el professorat està elaborant el material que es farà servir.
  • Les matèries escollides les teniu en el full que se li va retornar a l’alumne/a quan va venir a fer la tria. Si pels motius indicats, no trobeu el nom de les optatives triades al llistat, és que aquest no existeix.

Llibres i material 1r d’ESO

Llibres i material 2n d’ESO