Concert de Sant Jordi

Aquests darrer dimarts 23 d’Abril, els alumnes de 3r d’ESO del nostre institut, van fer el que abans era el concert de flauta de Nadal, traslladat al dia de Sant Jordi.

Cap a les tres de la tarda, es van obrir les portes del centre per als pares i familiars dels alumnes que actuaven i es van dirigir al gimnàs, on es tenia pensat fer el concert.
“Jo crec que hauríem d’haver fet el concert a La Diadema, com cada any” va comentar una alumna “Ja que ha quedat poc seriós i elegant”.
Degut a les retallades, el centre ha decidit celebrar el concert al gimnàs, però aquesta decisió no ha agradat als protagonistes del concert. “La tarima es movia molt i teníem por de caure”.
Molts dels alumnes, se sentien nerviosos. “Ha vingut molta gent, i no sabia que vindrien els meus pares.”
El concert va començar amb una introducció d’Antonio Delgado, i seguidament van entrar els alumnes de 3r i es van col·locar en cinc fileres. Va cridar la atenció la seva vestimenta. Tots portaven una samarreta de color blau, molt diferent a la camisa blanca i els pantalons negres utilitzats any rere any.
Abans de cada cançó, tres alumnes sortien a explicar i a fer una breu introducció sobre la cançó que anaven a tocar per tal d’orientar el públic.
Van tocar un excel·lent repertori format per cançons com The pink panther¸Joy to the World i dues peces de la banda sonora de la pel·lícula La dolche vita.
En una de les cançons, van fer que el públic col·laborés en el concert, picant de mans per animar l’ambient.
“Ens han posat molta pressió per a que sortís bé, però ha valgut la pena” diuen molts després del concert. La Teresa Canals, ha sigut, com tots els anys la directora del concert i la màxima organitzadora de tots els detalls.
Tots els pares van sortir del concert molt orgullosos i al·lucinats, de que els seus fills acostumats a les BlackBerry i els videojocs hagin pogut prepararar un concert tant emotiu i agradable per a tots els sentits. “Ho han fer molt i molt bé, el meu fill el que més” deien tots.