XV Certamen de Lectura en Veu Alta

L’Institut Collblanc participa al XV Certamen de Lectura en Veu Alta

Quatre alumnes del nostre institut van participar al XV Certamen de Lectura en Veu Alta, celebrat al Caixafòrum de Tarragona aquest dimecres, 3 d’abril, concretament a les categories de Corsaris (1r-2n d’ESO) i Tropa de Corsaris (3r i 4t d’ESO).
Les alumnes participants van ser Helena Nava de 2n, i Clara Plaza, Ruth Barrios i Paula Vives, de 3r. El jurat va comentar el bon nivell de tots els concursants i la dificultat que van tenir a l’hora de decidir els finalistes.
L’acte promou la lectura en veu alta i el gust per la lectura entre els joves. El Departament de Català vol felicitar a les nostres representants, que ho van fer molt bé.