VII Dia de l’Educació Física al Carrer

El dimecres 25 d’abril es va celebrar el VII Dia de l’Educació Física al Carrer (DEFC). És una jornada on els alumnes i professors de diferents centres educatius d’arreu d’Espanya surten a realitzar una sessió d’Educació Física al carrer amb el propòsit de promocionar un estil de vida actiu i saludable per tothom a més de posar de manifest la importància de la dedicació horària de la nostra assignatura en el currículum educatiu.

A l’IES Collblanc el professorat d’EF no podria ser menys i realitzen la seva assignatura a la rambla de La Canonja amb el seu alumnat.