Sortida al teatre

El passat dimecres 20 de novembre, els alumnes de 4t d’ESO A i B varen assistir a la representació de Terra Baixa, d’Àngel Guimerà, al Teatre Metropol de Tarragona. L’obra se centrà en la representació de les escenes més importants amb la presència única dels tres protagonistes. Els alumnes varen gaudir d’aquest acte després d’haver llegit a classe l’obra homònima i valorar la qualitat d’aquest clàssic de la literatura catalana.

L’activitat ha estat organitzada, un any més, pel Departament de Llengua catalana, i els  alumnes van ser acompanyats per les professores Cristina, Carla i M. Carme.