Projecte Activa’t 2016-2017

Des del curs 2010-2011 l’Institut Cal·lípolis,(alumnes i equip docent del CFGS de Dietètica), i l’Institut Collblanc de La Canonja (alumnes i equip docent d’educació física), col·laboren en el desenvolupament del Projecte ACTIVA’T.

Aquest Projecte està destinat a alumnes de 2n d’ESO que trien l’optativa “Activa’t”, i té com a objectiu fomentar els hàbits de vida saludables, com són la pràctica d’activitat física i l’alimentació saludable.

Els nens tenen 2 hores a la setmana d’aquesta optativa, 1 hora la dediquen a practicar natació i l’altra hora a fer activitat física al nostre institut i a fer activitats amb els alumnes de 2n de Dietètica.

201612061

Els pares dels nens són una part fonamental del Projecte, i van assistir aquest passat dimarts 29 de novembre a una reunió amb les professores responsables del mateix (MªJosé Escobar i Amparo Vergara).

També es va aprofitar aquesta reunió per fer una xerrada als pares sobre la importància de l’esmorzar i un taller pràctic amb moltes idees i exemples d’entrepans saludables (guacamole i ou dur, plàtan amb xocolata i avellanes, paté casolà de pèsols i ametlles, paté casolà de pebrot i avellanes…) amb la col·laboració dels alumnes de 2n de Dietètica Sergi Quesada i Ricard Sugrañes.