Dinar saludable Activa’t

DINAR SALUDABLE ACTIVA’T

El dijous 1 de març vam concloure amb un espcetacular dinar saludable les activitats del programa Activa’t de la matèria optativa de 2n d’ESO, que habitualment fem amb els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior de Dietètica i Nutrició del Institut Cal·lípolis. Els estudiants que tutoritzen els nostres alumnes van preparar uns suculents plats entre els quals van destacar amb molt d’éxit, uns muffins de tonyina i vegetals, broixetes de tomàquet i formatge, aigua afruitada, pastís vegetal de formatge i iogurt de cereals i fruites.

A l’acte van assistir alguns pares dels nostres alumnes i van valorar molt positivament l’experiència viscuda pels seus fills amb el programa Activa’t pels valors que els transmet fer activitat física i la importància que té sobre la salut el mantenir hàbits d’una alimentació saludable. Els pares ens comentaren que els nens i nenes arribaven a casa molt contents amb el que feien a classe amb la matèria optativa.

L’experiència a més va demostrar el gran vincle que van construir els alumnes dels dos centres a l’hora d’acomiadar-se, i es va concloure amb un ball que van aprendre durant les classes de l’Activa’t.