Bon Nadal a tothom

Els alumnes de 2n i 3r d’ESO de les respectives optatives de matemàtiques, us desitjen que passeu  un bon Nadal!!!!

Projecte, el sistema solar i l’univers de 1rE

L’alumnat  de  1r E  van  escollir  un  tema  que  els  interessava   investigar, durant el primer  trimestre. Aquest  porta per títol el sistema  solar  i  l’univers.
Com  ho  hem  fet?
Primer  vam  compartir  el  que  sabem. Després, cadascú  va dir  el  que  volia  conèixer  de  nou i ens … Llegeix més»

Videoprojecció “a les teves mans”

L’institut Collblanc ha participat en un vídeo col·laboratiu que mostra les xarxes de cooperació al barri de Bonavista, realitzat pels alumnes de 4rt d’ESO de l’institut i l’artista Nani Blasco de BUZZ de Künstainer, dins el projecte L’artista va a l’Escola del Teler de Llum.
Amb… Llegeix més»

Anunci obertura sobre C (Contracte Neteja)

perfil contractant

L’OBERTURA DEL SOBRE C DE L’EXPEDIENT DE CONTRACTACIÓ 43008481-01-2017, DEL SERVEI DE NETEJA DEL CENTRE INSTITUT COLLBLANC tindrà lloc:
Data: 16/12/2016 (DIVENDRES)
Lloc: BIBLIOTECA (CENTRE)

Sortida TAC 12 tv

El dilluns 12 de desembre, els alumnes de la USEE i 1rESO E, vam visitar les instal·lacions de la televisió local del Tarragonès, Alt Camp i Conca de Barberà, TAC12.
Ens van explicar tot el procés de com realitzar una notícia, des del moment en que… Llegeix més»

Projecte Activa’t 2016-2017

Des del curs 2010-2011 l’Institut Cal·lípolis,(alumnes i equip docent del CFGS de Dietètica), i l’Institut Collblanc de La Canonja (alumnes i equip docent d’educació física), col·laboren en el desenvolupament del Projecte ACTIVA’T.
Aquest Projecte està destinat a alumnes de 2n d’ESO que trien l’optativa “Activa’t”, i… Llegeix més»