Ordinador Personal

Benvolgudes famílies.

Dins el Projecte Directiu del centre un dels eixos principals és la implantació de l’ordinador portàtil individual a l’aula.

Els objectius principals d’aquesta implantació són:

– millorar el tractament de la diversitat a l’aula.

– afavorir el treball cooperatiu i col·laboratiu.

– millorar la competència digital.

Cada família és lliure d’adquirir el portàtil on vulgui, sempre que aquest compleixi les característiques tècniques mínimes. Ara bé, amb l’ ànim de facilitar tot aquest procés, des del centre hem valorat diferents alternatives de productes i hem trobat un portàtil fabricat expressament per l’àmbit escolar de la marca ACER.

El centre també prioritza treballar amb el comerç local; per tant hem contactat amb una botiga d’ordinadors del poble que és proveïdor oficial de la marca i que s’encarregaria de la gestió de compra, reparacions i altres incidències que poguessin sorgir, amb el mateix objectiu de facilitar a tots (alumnat, centre, famílies) el procés d’implantació.

Millenium Technology. Rambla Pinetons, 9 – Ripollet
Horari de: dilluns a divendres de 10h a 13.30 i 17h a 19.30h