Ordinador Personal

Benvolgudes famílies.

Dins el Projecte Directiu del centre un dels eixos principals és la implantació de l’ordinador portàtil individual a l’aula.

Els objectius principals d’aquesta implantació són:

– millorar el tractament de la diversitat a l’aula.

– afavorir el treball cooperatiu i col·laboratiu.

– millorar la competència digital.

Cada família és lliure d’adquirir el portàtil on vulgui, sempre que aquest compleixi les característiques tècniques mínimes que a continuació us detallem. Ara bé, amb l’ ànim de facilitar tot aquest procés d’implantació, des del centre hem valorat diferents alternatives de productes i hem trobat un portàtil fabricat expressament per l’àmbit escolar de la marca ACER.

El centre també prioritza treballar amb el comerç local; per tant hem contactat amb una botiga d’ordinadors del poble que és proveïdor oficial de la marca i que s’encarregaria de la gestió de compra, reparacions i altres incidències que poguessin sorgir, amb el mateix objectiu de facilitar a tots (alumnat, centre, famílies) el procés d’implantació.

A continuació us facilitem les característiques mínimes del portàtil perquè us serveixin de referència en el cas de que optéssiu per comprar un altre de marca diferent de similars característiques, o si ja disposeu d’un de similars característiques.

CARACTERÍSTIQUES MÍNIMES DEL PORTÀTIL

– Processador………………….Intel Celeron N4120 QuadCore

– Pantalla………………………..11,6” HD antireflexos

– RAM……………………………..4gb’s o superior

– Emmagatzematge………….128 GB SSD o superior

– WebCam………………………720p HD

– Wifi………………………………Si

– Pes………………………………1,4 Kg

– Bateria………………………….fins a 14 hores

REFERENT AL PORTÀTIL RECOMANAT ACER I ALTRES INFORMACIONS I CONSULTES FORMALITZACIÓ COMANDA, TERMINIS PAGAMENT I AMPLIACIÓ GARANTIES

Cost amb Windows 10 Pro Educacional ……………305 €
Opcional pack de funda + ratolí sense fils:…………………15 € (a afegir a la paga i senyal)

Pagament (En dos terminis):

Primer termini (paga i senyal de 200 €) abans del divendres 25 de juny (inclòs).

Amb el pack opcional de ratolí + funda (paga i senyal de 215 €)

Segon termini (105 €), a la recollida de l’aparell al setembre abans inici de classes.

Formes de pagament a la botiga:

Transferència al número de compte i concepte indicat a sota.
Ingrés al mateix número de compte per caixer amb tarja o efectiu (sense comissió).

____________________________________________________

DADES DE LA BOTIGA MILLENIUM TECHNOLOGY

Entitat bancària: Banc de Sabadell

Número de compte: ES07 0081 0003 9900 0148 7552

Concepte: Ordinador. Nom i Cognoms de l’alumne*

Codi Caixer: (5046)

Import: Paga i senyal (200 € sense pack)

Import: Paga i senyal (215 € amb pack)

____________________________________________________

*MOLT IMPORTANT: POSAR NOM I COGNOM DE L’ALUMNE/A, EL CONCEPTE CORRECTAMENT I GUARDAR EL REBUT*

AMPLIACIÓ DE GARANTIES (PREUS PENDENTS DE CONFIRMACIÓ):

– Bàsica inclosa en el preu: 2 anys amb recollida sense danys accidentals
– 59 euros: 2 anys amb recollida i danys accidentals inclosos.
– 79 euros: 2 anys amb recollida i danys accidentals inclosos.
– 99 euros: 3 anys amb recollida i danys accidentals inclosos.

• Les ampliacions de garanties (una per equip) s’escolliran al setembre, al moment de la recollida de l’equip i són totalment opcionals.
• Aquestes garanties es pagaran al setembre, en el mateix moment de recollir i fer la resta de pagament del portàtil.
• Serà necessari facilitar un correu electrònic perquè ACER pugui enviar les claus per activar les ampliacions de garanties.
• Totes les notificacions de sinistre per accident deuran ser aprovades pel service provider. En cap cas es cobriran negligències o danys voluntaris.
• Les comunicacions per sinistre tenen una limitació de 1 sinistre/any i un cost per sinistre 0 euros (de franc). A partir del segon sinistre al mateix any (inclòs) s’ha de pagar la reparació sencera per part del client.

ADREÇA PER LA RECOLLIDA DEL PORTÀTIL: (Millenium Technology. Rambla Pinetons, 9 – Ripollet)

AVÍS IMPORTANT:

Donades les circumstàncies en que es trobem derivades de la situació provocada per la COVID-19, per qualsevol incidència referent a aquest tema us podeu adreçar directament al director del centre Toni Liarte, mitjançant l’adreça de correu: toniliarte@inscanmas.cat.

I en el cas d’optar pel portàtil recomanat ACER, us podeu adreçar a la botiga Millenium Technology en horari de: dilluns a divendres de 10h a 13.30 i 17h a 19.30h, o al correu: info@milleniumtechnology.es, o al telèfon: 935.865.404