AFA – ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES

L’AFA és l’associació de famílies de l’alumnat del nostre institut .
Les seves funcions són entre altres:

● Afavorir la relació i coordinació entre les famílies i el personal docent.
● Ser la veu de les famílies davant de les administracions públiques.
● Treballar per millorar la participació i el compromís de les famílies i fills/es de la societat en general i de l’educativa en particular.
● Informar i orientar les famílies sobre el funcionament del centre i de temes relacionats amb l’adquisició de llibres de text, les activitats extraescolars…
● Organitzar activitats extraescolars i activitats formatives (xerrades, escola de pares i mares, cursos)
● Participar amb l’institut en la celebració d’actes de graduació de 4t d’ESO i 2n de batxillerat.
● Col·laborar econòmicament amb els projectes de centre, tallers i xerrades
● Obsequiar l’alumnat amb l’agenda escolar, un esmorzar a final de curs i amb l’orla de graduació.

D’aquí la importància de la vostra participació com a famílies en l’AFA per l’educació de les vostres filles i fills. És molt recomanable formar part de l’AFA per participar i col·laborar en un projecte comú.

L’AFA és una organització sense ànim de lucre. Les famílies que en formen part paguen una quota anual i esdevenen socis, els quals tenen dret a decidir i formar part dels òrgans de l’Associació. Els diners que es recapten es destinen a tot el jovent del centre: activitats extraescolars, adquisició de material, excursions, etc.

Actualment el membres de l’AFA són:

Presidenta: Tamara Carmona
Secretaria: Elena Bolado
Tesorera: Esther Lara
Vocal i representant al Consell Escolar: Anabel Pumarega.

Correu:afacanmas@gmail.com
Instagram: @afacanmas23
Ens trobareu al centre el primer i últim dilluns del mes de 16:30h a 18:30h.