Jornades de portes obertes virtuals (9 i 10 de març)

Benvolguts,

Els notifiquem que el dimarts 9 de març i el dimecres 10 de març es portarà a terme la Jornada de Portes Obertes virtuals, on tindran l’oportunitat de conèixer els aspectes més significatius del Projecte Educatiu de l’Institut Can Margarit.

Les sessions informatives virtuals estan dirigides a presentar el nostre model organitzatiu i curricular i poder aclarir-los totes les qüestions i dubtes que vostès ens plantegin. Per aquest motiu, els convidem a les següents reunions virtuals:

Dimarts 9 de març a les 18h sessió informativa per a les Escoles del Cau de la Guineu i el Corb. L’enllaç per accedir al MEET és meet.google.com/pdb-duvt-amq

Dimecres 10 de març a les 18h sessió informativa per a l’Escola el Solell i altres centres. L’enllaç per accedir AL MEET és meet.google.com/riq-bgmu-kyu

Donada la importància de la reunió esperem la seva assistència.