ESO. Matriculació alumnat nou (del 21 al 29 de juny).

Ens adrecem a vostès, agraint la confiança dipositada en el nostre centre confiant-nos la formació del seu fill/a en aquesta etapa de l’educació secundària obligatòria.

A partir de la publicació de la llista d’alumnat admès a l’INS Can Margarit heu de formalitzar la matrícula de l’alumnat nou per al curs 2022-2023 del 21 al 29 de juny. Trobareu tota la informació en el següent ENLLAÇ

Sabem la importància d’una bona i ràpida adaptació al grup-classe i a la normativa del centre per poder aconseguir bons resultats. És per això, que volem informar-los que realitzarem una sèrie d’entrevistes personalitzades amb el professorat del centre. L’objectiu d’aquestes és tenir una primera presa de contacte amb l’alumne/a i poder així aclarir qualsevol dubte.

Les entrevistes al centre durant els dies 23, 27, 28 i 29 de juny de 9h a 12.30h. Cal demanar cita prèvia en el següent ENLLAÇ

El dia de l’entrevista, podrà accedir al centre l’alumne/a i el pare o mare. D’altra banda les primeres setmanes d’octubre es realitzaran les reunions anuals de tutoria on els tutors un cop començades les classes us concretaran les directrius bàsiques per a un bon funcionament.