Eleccions Consell escolar

Benvolguts pares, mares, tutors legals.

D’acord amb les disposicions establertes en la Resolució del Departament d’Ensenyament Resolució EDU/3043/2021, del 6 d’octubre, per la qual s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics, comunico la CONVOCATÒRIA D’ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR als diferents sectors de la Comunitat Educativa d’aquest centre docent públic.

Els aspectes fonamentals d’aquest procés electoral són els següents:

Inici del procés el 3 de novembre. El calendari complet es publicarà en aquesta data tant a la pàgina web de l’Institut (www.institutcanmargarit.cat) com en els taulells d’anuncis del vestíbul del centre. El cens electoral estarà a disposició dels electors per a consultes a l’entrada del centre. Es poden presentar reclamacions al cens durant els dies 5 a 9 de novembre.

– Els pares que vulguin presentar-se com a candidats/es al Consell Escolar, es poden adreçar  a la secretaria del centre, (on hi trobareu els formularis), a partir del 6 de novembre i fins el 12 de novembre ambdós inclosos. Des de la direcció del centre, us encoratgem a presentar la vostra candidatura i us animem a participar en aquest procés.

– La votació és personal, secreta i directa. No s’admet la delegació de vot ni el vot per correu. Recordem que el Consell Escolar és el màxim òrgan decisori pel que fa al funcionament general del centre i està format pels següents membres:

• Director
  • Cap d’estudis
  • Secretari
  • Sector alumnes
  • Sector pares (inclòs 1 representant de l’AMPA)
  • Sector professors
  • Representant d’administració i serveis
  • Representant Municipal

Us podeu descarregar a continuació el calendari electoral i procés: Calendari i procés

Els interessats en participar, us podeu descarregar el formulari de presentació de candidatura per a la renovació del consell escolar del centre en el següent enllaç: Document de presentació de candidatura per a la renovació del consell escolar del centre