CARTES AL FUTUR

Un treball de l’alumne Erik Vilarrubla de 4t d’ESO ha estat seleccionat entre els 50 millors missatges del concurs “Cartes al futur” de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

‘Cartes al futur’ és un concurs adreçat a alumnes de 3r i 4t d’ESO de Catalunya amb l’objectiu de fomentar les vocacions STEAM (per les sigles en anglès de ciència, tecnologia, enginyeria, arts –que inclou arquitectura, urbanisme i edificació– i matemàtiques). El repte proposat era escriure una carta digital d’un màxim de 250 paraules on s’expliqués com serà el món dels propers 50 anys i com canviar-lo.

Aquest ha estat un projecte dut a terme a la matèria de Ciències Aplicades amb la col·laboració del Departament de Català.

Enhorabona Erik!