B2 FOR SCHOOLS

Congratulations to all the students that passed the B2 exam last April.

We are so proud of you!

El departament de llengües estrangeres de l’institut Lluís Domènech i Montaner fomenta, amb el suport de les Escoles Oficials d’Idiomes i l’APA, la certificació dels coneixements de llengua estrangera adquirits per l’alumnat, de forma que s’afavoreixi el progrés del rendiment acadèmic en les llengües estrangeres.

Aquest curs 2022-23 l’institut ha participat de nou en el Programa experimental de Certificació de llengües estrangeres en centres educatius, impulsat per la Direcció d’Educació Inclusiva i Llengües del Departament d’Educació, per a l’obtenció del certificat B2 for Schools.

La Coordinació del projecte i selecció d’alumnat s’ha dut a terme des del Departament de Llengües estrangeres i s’ha organitzat un Curs de preparació per al B2, subvencionat parcialment per l’APA. La formadora ha estat la Wendie Joy, la nostra Language Assistant d’anglès a l’ESO, també subvencionada per l’AFA.

Enguany s’hi han presentat 17 alumnes de Batxillerat i 4rt d’ESO i els resultats han estat tot un èxit!

Animem a tot l’alumnat a continuar en l’aprenentatge de primeres i segones llengües estrangeres i a certificar els coneixements assolits de forma oficial.