PROGRAMA EXPERIMENTAL DE LLENGÜES ESTRANGERES

El nostre Institut fomenta les llengües estrangeres treballant en cooperació amb les Escoles Oficials d’Idiomes (EOI).

Arran d’un projecte dissenyat pel departament de llengües estrangeres del nostre Institut i presentat al Departament d’Ensenyament al juny del 2018, el nostre centre ha estat seleccionat per formar part del Programa Experimental de Suport a la certificació dels coneixements de llengües estrangeres per als cursos 2018-2021. Això vol dir que, amb el suport de les Escoles Oficials d’Idiomes, impulsem l’aprenentatge de l’anglès, el francès i l’alemany bo i apropant els nostres alumnes a les exigències lingüístiques del Marc Comú Europeu de Referència per a les llengües (MCER).

Enguany, els professors de llengües estrangeres responsables del projecte, s’han iniciat en un programa de formació ofert per les EOI per tal de desplegar aquesta iniciativa a l’Institut i oferir als alumnes més preparats la possibilitat d’examinar-se dels nivells B1 i B2.

Per a més informació, adreceu-vos al Departament de Llengües Estrangeres.