PRACTICE MAKES PERFECT!

El Departament de Llengües Estrangeres del nostre Institut incorpora a la Catherine O’Sullivan, coneguda ja per tots com a Cat, a les aules d’ESO.

La Cat ha arribat al nostre centre gràcies a l’aposta i el compromís de l’AMPA cap a l’ensenyament i l’aprenentatge de la llengua anglesa.

Des de fa una setmana i fins a final de curs, la nostra auxiliar entra a les aules de 2n, 3r i 4t d’ESO per apropar l’alumnat a l’anglès britànic real, ajudar el professorat i oferir múltiples oportunitats perquè els nostres alumnes practiquin l’anglès. A més a més, els dimecres a la tarda també dóna suport en la preparació de la prova oral a l’alumnat del centre que es prepara per al nivell B2. La Cat és pura adrenalina i té una dilatada experiència en el món de l’aventura i els viatges. Estem tots molt emocionats amb la seva presència!