A L’INSTITUT PARLEM LLENGÜES ESTRANGERES!

A l’Institut apostem per l’aprenentatge integral de les llengües estrangeres des dels diferents àmbits. El centre ofereix l’anglès com a primera llengua estrangera i, per als més ambiciosos lingüísticament parlant, s’ofereixen també llengua francesa i la llengua alemanya com a segones llengües estrangeres. Pel que fa a la formació específica en llengua francesa, som centre Batxibac!

Seguint aquest objectiu formatiu i integrador de les llengües, treballem de manera transversal per millorar el nivell de llengua anglesa del nostre alumnat. Per això comptem amb un grup impulsor GPL (Generació Plurilingüe) que mitjançant la metodologia AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts en Llengua Estrangera) incentiva l’assoliment de continguts propis de matèries no lingüístiques en llengua anglesa. És a dir, els alumnes són exposats a la llengua anglesa mentre treballen en diferents graus d’intensitat continguts de Tecnologia, Ciències Naturals, Ciències Socials i Cultura i Valors.

A més a més de l’actuació a l’aula, es realitzen intercanvis i es fomenten iniciatives de treball per projectes a nivell europeu ( E-twinning, Erasmus +) amb l’objectiu de consolidar la riquesa lingüística de tot l’alumnat.