VISITA AL CENTRE DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME

Els alumnes de 3r d’ESO, el passat dimecres 23 de març van fer una sortida al Centre de Valorització de Residus del Maresme, on es recullen tots els residus que llancem al contenidor gris al Maresme, i per tant, tots aquells que no podríem reciclar. Els alumnes, que es miraven amb cares estranyes i reien dels seus aspectes per portar casc obligatori dins les instal·lacions, van poder veure de primera mà la quantitat de residus que generem i, tot i que moltes famílies reciclen, encara hi ha gent que no ho fa. Al Centre de Valorització arriben els residus que en principi no podem separar a casa i una de les funcions de la planta és trobar tot allò que llencem de manera incorrecta i reaprofitar tot el que es pugui per enviar-ho a plantes de reciclatge o, en cas contrari, incinerar-ho i generar energia.