VIATGE D’ESTUDIS A LONDRES 2018-2019

Del 13 i 17 de maig, hem dut a terme la segona sortida educativa a la ciutat de Londres on, des de ja fa algun temps, treballem amb l’institut Arts and Media School Islington (AMSI), una relació que es va consolidant i fent cada cop més estreta.

(Si voleu veure les fotos del viatge, cliqueu al següent enllaç)

El viatge va començar molt d’hora. Un autobús, que ens esperava a l’institut de matinada, ens va portar a l’aeroport, on aquest curs sí, el vol va sortir puntual. En arribar a Londres i ja amb les maletes a l’alberg, va començar tot un seguit de visites i activitats que esperem hagin agradat molt als nostres alumnes i amb les quals hagin après moltes coses.

Al temps lliure i d’esbarjo que han tingut els nostres i les nostres joves a Londres hem de sumar les dues activitats educatives al Museu Britànic i a la National Gallery, on entre art i cultura d’arreu del món van haver d’investigar pel seu compte per resoldre unes qüestions. Els nostre alumnat va visitar també el Museu de la Ciència, van fer diverses activitats amb els companys de l’AMSI… i, sobretot, van veure la ciutat: St. James’s Park i els seus esquirolets, el Palau de Buckingham, el Big Ben (encara en obres), el London Eye, Chinatown, l’espectacular barri de Camden, Trafalgar Square, el London Bridge, Piccadilly Circus… i altres llocs emblemàtics que esperem els hagin agradat molt.

El professor De Prado i jo mateix, com a professors acompanyants, destaquem, especialment, el bon ambient que s’ha respirat al grup i les ganes d’aprendre i passar-ho bé que han mostrat els nostres alumnes en tot moment.

Ens agradaria donar les gràcies al professor Castillo Acosta per les constants atencions que ha tingut vers el nostre grup, el qual encoratja als seus alumnes anglesos a prendre part en aquest projecte, tan important per a totes dues escoles.

Els esperem el proper curs!

Francesc Sánchez

A les portes de Chinatown.
El grup, al pati de l’AMSI.
Al davant del London Bridge.