Un Institut excel·lent! “DISTINCIONS PAU 2018”

Els alumnes de 2n de batxillerat: Berta Parera, Roger Garcia, Núria Moreno i Carla Piris, van rebre els diplomes de Distinció de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) com a reconeixement a l’èxit assolit en la convocatòria del proppassat mes de juny.

L’acte de lliurament dels diplomes als estudiants que s’han examinat de les PAU l’any 2018 i que han obtingut una nota igual o superior a 9, es va celebrar el 20 de juliol a l’Auditori de Barcelona.

A la foto hi falta la Carla Piris, que era de viatge.

Des de l’any 2001, el Consell Interuniversitari de Catalunya atorga anualment les distincions PAU per reconèixer públicament l’esforç dels/de les estudiants, així com la seva bona preparació en la realització de les proves d’accés a la universitat (PAU). Es concedeix la Distinció PAU a l’alumnat de Catalunya que en la convocatòria ordinària de juny ha obtingut una qualificació igual o superior a 9 punts, en la fase general de les proves d’accés a la universitat.