TORNEM A L’ESCOLA A OFERIR UN CONCERT!

No hi ha cosa que faci més il·lusió a l’alumnat de 1r d’ESO que anar a les escoles del poble, allà on van estudiar durant tants anys, i oferir un concert als petits i no tan petits de l’escola. Els de 1r d’ESO de l’Institut recordaven perfectament el curs passat, quan feien 6è a la Misericòrdia o al Turó del Drac i els van venir a oferir un concert els alumnes que llavors feien 1r d’ESO. Per això, amb la il·lusió i la felicitat de ser ara els grans, el 26 d’abril i el 6 de maig van anar a fer un concert de flautes a les escoles. Els van acompanyar els alumnes de l’optativa d’Arts escèniques de 4t d’ESO amb una adaptació molt divertida del conte del Patufet.

La rebuda per part de les mestres i dels alumnes de l’escola va ser excepcional, igual que la interpretació, l’actitud i l’alegria del nostre alumnat de 1r d’ESO.

Us en deixem una mostra de fotos i vídeos en aquest enllaç.